När sommar blir till höst

 
Plötsligt är alla sommarplagg näst intill oanvändbara och en smärre klädkris uppstår. Färgskalan mörknar, från pasteller och regnbågens alla nyanser till dovare kulörer, jordfärger. Just nu får jag hålla till godo med det jag har men inom kort tänker jag rensa bland mina kläder. Ett plagg ut, ett plagg in är grundtanken.
 
Jag älskar höst och vinter. I synnerhet övergången däremellan har en alldeles särskild plats i mitt hjärta. Jag tänker eld i öppna spisen, varmt te, musik, katt, fåtölj, stickning och en bra bok. Långa promenader i kylan med inomhusvärmen som belöning. Tända levande ljus, handla julklappar, julpynta och bara mysa sig igenom hela vinterhalvåret - så otroligt skönt.


Kommentarer
Rebecca

Jättefin bild Maja! :)

Svar: Tack Beccis! :D
Maja Åström

2012-11-19 @ 07:50:02
URL: http://www.beccisrebecca.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0