Valentine's Day

Något jag börjar kunna njuta av igen: choklad. I lagom mängd, ibland.
 
Glad alla hjärtans dag! Min dag började med en riktigt obehaglig dröm och ett fall i trappan på väg till skolan (där det visade sig att en tredjedel av alla i klassen var sjuka), men blev snart bättre då jag fick tillbaka mitt biologiprov med ett A som betyg! Det satte verkligen guldkant på tillvaron eftersom det provet var vår sista examination i biologi i nian. Så blev det pannkakor till lunch också och det är sällsynt. Och gott. Summan av kardemumman, så att säga, så gjorde massor av småsaker mig på riktigt bra humör idag.
 
Jag brukar inte direkt bli eld och lågor över alla hjärtans dag. Men i år var det faktiskt något i luften, om inte kärlek så åtminstone lite extra glädje.


Kommentarer
Christina

VAR DET PANNKAKOR?! Jag skulle ha gått :'(</3

2013-02-17 @ 15:34:02
URL: http://huffpuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0