Taggar spöktimmen

 
Hittade den här bilden på min dator och började skratta lite inombords innan jag insåg att jag inte är mycket bättre själv, haha...
 
I skolan i morse tog jag två tag med någon styrketräningsmaskin i gymmet innan jag förlorade tålamodet över mina svaga armar och gick på promenad med Christina istället. Okej, vi gick ut i skogen och gick in igen. Det är också motion. Jag är en evig pessimist vad gäller styrketräning, kondition är mer vad jag vill satsa på. Kanske borde jag tvinga mig själv att träna lite styrka i alla fall? Äh, jag får ändå inte träna ännu. Segt.
 
 Pessimist-Maja blev hursomhelst glad när Stina kom hem till henne och hjälpte till att fixa i rummet... Eller, tja, bara fixade rummet, snarare. Det är så mysigt här nu, så länge man inte öppnar garderoben (mitt verk).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0