Farväl femton

 
 
Tror inte jag har ätit så mycket som idag på flera månader. Ändå känns det helt okej. De senaste veckorna har kakor, bullar och bakelser inte känts lika hotfulla. Det är så skönt att kunna fika "normalt" om det faller sig naturligt. Och det bästa av allt är att mitt gamla sötsug som jag har haft tidigare inte har kommit tillbaka. Jag behöver inte vara rädd att mitt ätande ska gå överstyr bara för att jag får i mig en kaka eller två.
 
Har idag träffat Albin och blivit firad av mamma och mormor. Vi provade en variant av Estellebakelsen och jag fick present i form av ett Thomas Sabo-halsband, precis som jag önskade mig. I övrigt har jag bett familjen att inte köpa några presenter till mig, utan istället spara pengarna till tillfällen då de faktiskt behövs - om jag inser att jag behöver ett och annat under året. Vid jul och födelsedagar känner jag ofta att jag skriver långa önskelistor med saker som jag egentligen inte vill ha när det kommer till kritan.
 
Nu vill jag somna innan tolv, så att jag faktiskt känner mig äldre när jag vaknar imorgon. Bonne nuit, mes amis!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0