Hello, hi there

 
Biologiprovet är över och jag hittade Hannas franskbrev som jag... hmm... kan har råkat slarva bort ett tag. Dessutom har jag bestämt vilket gymnasium jag vill gå på, bragder och bravader. Världens minst organiserade människa börjar kanske skärpa till sig? På söndag byter jag ut femman i min ålder mot en sexa och det känns som en början, på något, jag vet inte vad. Resten av mitt liv, antar jag. Nu ska jag springa min mil, lära mig om sådant jag vill veta, spela och sjunga och bara lyssna på all underbar musik, fånga små bitar av världen, livet, i ord och bilder, ta reda på vad det innebär att bli äldre. Varje dag för något nytt med sig, och i varje ögonblick som passerar finns glimtar av skönhet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0