16

 
På tal om konstnärliga vänner...
 
Då var jag lite äldre och mognare då, haha. "Väcktes" (ja, jag är morgonpiggast i min familj numera) i morse med sång, tulpaner och ett besked om att jag nu har 1000 kr i shoppingpengar till mitt förfogande. Två timmar senare satt jag i bilens förarsäte och körde fint omkring på en parkeringsplats mitt ute i ingenstans. Det var faktiskt löjligt kul, kände mig ivrig som ett barn i en godisaffär ungefär. Och så har jag firat med nära och kära precis så där som det ska vara då man fyller år. Hamnade så småningom framför Photo Booth med mina kompisar och jösses vad vi skrattade, och så fina vi blev.
 
Så har jag ätit och ätit och förvandlats till en boll. Vill aldrig mer äta. Min enda ljuspunkt är väl att jag får börja träna om jag tjockar på mig lite, lite till. Varför nu det ska behövas.

Tack för en fin födelsedag, i alla fall! Nu ska bollen Maja... inte gå och lägga sig. Städa undan.


Kommentarer
Hanna

Åååh Maja min bil <3

Svar: Nu är den min ;) <3
Maja Åström

2013-02-07 @ 15:58:43
URL: http://ugglestaden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0