Kapat

 
OJDÅ, min lilla hårkris resulterade i en spontan kapning, vilket i sin tur ledde till en hel del ånger. Men gjort är gjort, och jag hoppas att jag gjorde håret en tjänst. Ja, så gick det med min plan att inte klippa mig!
 
Som tur var hade jag en introduktionskurs på Ingelas körskola inplanerad idag, så jag blev avbruten i mitt grubblande för att fokusera på roligare saker som trafikregler istället. Det var faktiskt kul eftersom jag ser löjligt mycket fram emot att börja övningsköra. Om tre veckor har ni en övertaggad Maja på vägarna, så se upp...


Kommentarer
Christina

det blev jättebra! är ju faktiskt inte kort, och det ser tjockare ut på nåt vis :D
det växer fortare om man toppar det oxå har jag hört ;)

Svar: Tack söta du, precis vad jag behövde höra :) har också hör det, låter som en myt men man kan ju alltid hoppas! Såå nu ska jag sluta klaga på mitt hår och börja uppskatta det istället, påminn mig! ;)
Maja Åström

2013-01-13 @ 18:40:54
URL: http://huffpuff.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0