Movie mission

 
På onsdag blir det Breaking Dawn part 2 och jag ligger minst sagt efter... Twilight har jag sett, men det är allt. Så jag får helt enkelt ha ett hetsmaraton om jag ska hinna se alla delar i tid. Det borde jag väl klara? Tar väl bara, vad kan det vara, sammanlagt sex timmar? Som ska in någonstans mellan skola, sömn, pluggande, måltider och dylikt. Inte kan det vara så svårt? Lite mindre än två dygn har jag alltså på mig, det är bara att köra! Jag är faktiskt riktigt förväntansfull inför bion, trots att jag aldrig riktigt fastnat för Twilight. Egentligen är jag i team läsa-böckerna-innan-man-ser-filmerna, men det har jag inte tid med nu. Uppenbarligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0