Lördag

 
Förvånansvärt vad roligt en amatör kan ha med Photo Booth och iPhoto.

Gårdagen innefattade tacos och animerade Tintin, men framför allt kära vänner! Senare på kvällen delade vi på oss och jag blev nattgäst hos en av mina fina. Hemma hos henne blev det mer film, men jag måste bekänna en liten ovana jag har: jag somnar nästan alltid under filmer efter klockan 22! Det är otroligt irriterande, speciellt med tanke på att jag oftast inte är särskilt trött, egentligen. Jag kan vara vaken i flera timmar till, men så fort det rör sig om att se på film faller ögonlocken ihop. Trots att jag älskar, älskar, älskar filmer och tv-serier. Är det inte konstigt? (Under mitt Twilight-maraton tidigare i veckan verkar jag dock ha blivit tillfälligt botad - det är bara ännu mer förbryllande.)
 
Idag var mammas bror med familj hos mormor och det var rätt så länge sedan vi träffades allihop. Släkten är värst, har jag hört, släkten är bäst, säger jag. Ingen protest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0