Håltimme

 
Samma gamla korridorer där vi vandrar dag ut och dag in.
 
"Första" lunchen i skolan är nu avklarad. Det är klart att jag har oroat mig en del inför detta moment och när det väl var dags blev det faktiskt värre än jag väntat mig. Jag blev riktigt yr där jag stod, först i matkön, den så kallade vanliga, långa matkön till råga på allt. Annars brukar jag alltid gå till disken för specialkost då jag är vegetarian, men idag var det raggmunk så jag behövde bara utesluta fläsket. Sedan kändes det mycket bättre tack vare mina fina vänner som stöttar och väntar på mig. Jag måste verkligen öva på att äta snabbare, annars kommer jag att bli sen till varenda lektion efter maten!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0