Fri som en fågel

 
Ibland kan jag känna mig så vansinnigt fri av fysisk aktivitet. Idag är ibland; idrott stod först på dagens schema och gissa vem som deltog för första gången på evigheter? Det var fantastiskt skönt att röra på sig och märka att det faktiskt inte var så fasansfullt ansträngande trots mitt långa uppehåll. Jag har varit lite orolig att den hyfsat goda kondition jag lyckats skaffa mig under det senaste året ska ha försämrats så pass att jag är tillbaka där jag började, då jag bestämde mig för att gå ner i vikt, men så verkar inte vara fallet.
 
Har känt mig riktigt energisk hela dagen och energin håller i sig, trots att jag sov ganska lite i natt. Det i kombination med att jag äntligen fick röra lite på mig, gör faktiskt att jag känner mig fri som en fågel. Jag har i alla fall fått en mycket större bur att flyga i.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0