Breaking Dawn part 2

Jag blev faktiskt positivt överraskad av filmen. De senaste dagarna har jag försökt ta tillvara på varenda tillfälle att se klart de tidigare filmerna, och jag lyckades. Den sista delen tycker jag definitivt var bäst av alla - den var mest gripande, och spännande. (Nog för att jag var mer koncentrerad inne på bion än framför datorn då jag kände att jag egentligen borde sova... inte så konstigt, kanske?) Blandningen av djupa, känslosamma partier och komiska scener var bättre upplagd i den avslutande delen än i föregående filmer. Jag vet inte om det är likadant i böckerna, men jag tänker ta reda på det!
 
Fortfarande är jag inget riktigt fan av Twilight, jag blev inte så berörd som jag hade hoppats på, men det är ändå något i filmerna som jag tycker om. Och faktum är att andras engagemang liksom "kryddade" berättelsen, då biopubliken bidrog både med applåder, en hel del skratt och skrik på passande ställen. Saker och ting blir så mycket bättre när man lever sig in i dem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0