Lov(e)

 
Julavslutning: glömde totalt bort att baka och köpa present till paketleken som jag hade tänkt, men det var jag inte ensam om och det blev bra ändå. Lite fint och oväntat kom också halva skolan in i vårt klassrum och dansade runt och sjöng. Efter lek och fika fick vi våra betyg och jag är varken nöjd eller besviken, men nästa termin ska det gå bättre. Jag har inte direkt dåliga betyg och vill verkligen inte provocera när jag halvklagar på mina 267.5 poäng, det är bara det att jag har väldigt höga förväntningar på mig själv vad gäller skolan. Jag vill ju bli läkare, för tusan (A i alla ämnen gymnasiet ut - tralala, jättelätt)! Men med tanke på att jag missat vissa ämnen nu i höst och inte pluggade ett dyft i åttan ska jag inte gnälla - fast det gör jag ändå, haha. Är väl inte mer än människa, antar jag.
 
Min ena klassföreståndare och gympalärare slutar eftersom vår förra kommer tillbaka. De är riktigt bra båda två och tar sitt ämne på allvar så att säga. Samtidigt som det ska bli kul att träffa "gamla" mentorn igen kommer jag verkligen att sakna vår nya. Usch, jag tycker inte om att säga hej då!
 
Vi får se hur det blir med världen imorgon. 21 december 2012! Hjälp? Nej, jag är inte orolig. Fast det borde jag kanske inte säga...?
...tio säkra minuter kvar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0