Gott nytt 2013!

 
Tidsinställt inlägg. Det kändes bra att publicera med fem minuter kvar på 2012, kära, mytomspunna 2012. På något sätt har det här året varit... bra, vilket känns riktigt konstigt att säga. Riktigt konstigt. Men jag antar att jag funnit lycka i min olycka, haha. Mina positiva minnen från året väger helt enkelt upp de dåliga, och med risk att låta överdrivet optimistisk har jag faktiskt lärt mig massor av min ätstörning: om mig själv, om människor, näringslära, om livet. Det finns kanske trots allt inget ont som inte för något gott med sig?
 
Nu vill jag i alla fall ha en nystart. Ett år då jag hoppas på att bli friskförklarad, sluta med näringsdryckerna närmast omedelbart, springa MASSOR, spela mer flöjt, lära mig mer om allt som intresserar mig och leka med min katt. Framförallt ska jag försöka njuta av livet och leva i nuet. Det hoppas jag att många fler också kommer att göra, för det är de värda. Det är ni värda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0