Älskade rea

 
Gårdagens shoppingrunda resulterade i massor av tights, shorts, kjol och jeans innan Ewe drog iväg och jag fortsatte på stan i mammas sällskap. Vi stannade till för fika och jag fick klart för mig att mina känslor kring "klassiskt fika" i stil med muffins och cupcakes fortfarande inte är helt positiva. Det är så konstigt, ibland går det jättebra med efterrätter och fikabröd även om jag inte direkt njuter av det och ibland går det inte alls. Men jag klarar av att inte börja hyperventilera totalt i alla fall, det är alltid något. Tills vidare håller jag mig till sådant som känns lite nyttigare, när jag får välja själv. Även om det skulle innehålla fler kalorier har jag mycket lättare för godsaker bestående av nötter och torkad frukt än för choklad, grädde och kakor.

Mina nya bästa fotvänner är ett par svarta kängor från Vagabond. Jag som inte kan gå normalt i Dr Martens och nästan hade gett upp hoppet om att finna ett par liknande snyggheter befinner mig alltså i sjunde skohimlen just nu. Idag ska de invigas under ännu en vända på stadens gator, med Christina denna gång.


Kommentarer
JOSEFINE ANDERSSON

SÅÅ snyggga!

Svar: Visst är de? Och grymt sköna ;)
Maja Åström

2013-01-11 @ 00:45:52
URL: http://josefineandersson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0